5 Haziran 2016 Pazar

Htc telefon değişimi | htc cihaz değişim süreci | htc cihaz değişim sebebleri |

Merhaba arkadaşlar bu yazımda değineceğim konu htc' nin cihaz değişimlerindeki izlemiş olduğu politika. ilk başta ülkemizdeki cihaz değişim sebeplerinden bahsedeceğim. Arkadaşlar Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre eğer ki 1 cihaz 2 defa aynı sorunla servise giderse sorun çözülemezse cihazın yenisiyle değiştirilmesi hakkı doğar. Aynı zamanda eğer ki cihaz servise kayıt yapıldığı tarihten sonra 20 iş günü geçmişse ve hala cihaz gönderilmemişse ( kargo çıkışı yapılmamışsa ) cihaz değişim hakkı doğar. Bu anlatmış olduklarım yasalarımıza göre olan kurallar fakat HTC Türkiye ve servisleri cihaz değişimlerinde tamamen sorumsuz bir yol izlemektedirler. Tabiri caizse cihaz değişimi yapmamak için ellerinden geleni yapıp  müşterilerini süründürüyorlar. Htc Türkiye'nin müşteri hizmetlerini veya servisini aradığınızda sizlere 3 kere aynı sebebden gitmesi gerektiğini ve bu arızaları da servisin onaylaması gerektiğini söylüyorlar ama yasada ki karara göre 2 defa gitmesi yeterlidir. Uzun süreli tamir aşamasından doğan cihaz değişimi için ise 21 iş günü deniliyor ama yasada yazan zaman 20 iş günüdür. Zaten cihazınızın değişim kararı htc tarafından onaylanmadıkdan sonra her bir müşteri gibi soluğu tüketici mahkemelerinde aldığınızda tam olarak yasayı da öğreneceksiniz. Tüketici mahkemelerine giden davaları %95 i kullanıcı lehine olmaktadır. Ayrıca uzun süreli tamir işleminden sonra doğan cihaz değişim hakkınızı cihaz henüz servisteyken arayıp bildiriniz aksi takdirde cihaz size yollanırsa herhangi bir talep hakkınız bulunmamaktadır. Ben daha öncesinde htc'de çalışmış birisi olarak sizlere önerim ve uyarım htc ile yapmış olduğunuz özelliklede servisle yapmış olduğunuz her çağrıyı görüşmeyi kaydediniz özelliklede servisle olan kayıtlarınızı. Ayrıca Eğer ki bir HTC Telefon kullanıyorsanız cihazınız 2 kere servise gittiğinde ister aynı arızadan ister farklı arızadan direk olarak tüketici haklarına başvurun tüketici hakları uzun zaman almaktadır ve sizin cihazınız zaten 2 kere arızalandıktan sonra 3 kez arızalanması çok zaman almayacaktır. Çünkü servisin yapmış olduğu tamirler tamamen fiyasko. Cihazınızı servise yollamadan öncede mutlaka bir baska cihazdan sorunu videoya alıp bir köşede kayıt altında tutunuz çünkü servis sizin cihazınızı aynı arızadan yollamadığınızı idda edecektir veya belirtilen arızaya rastlanmadı diyecektir ve sizinde değişim hakkınız ortadan kalkacaktır. Umarım paylaştığım bilgiler herkeze yardımcı olur. Yazımı beğendiyseniz beğene tıklamayı unutmayınız.

2 yorum: